Een slimme digitale gastbeleving voor jouw accommodatie
Met de gastenapp bied je jouw gasten een persoonlijke en moeiteloze ervaring tijdens hun hele verblijf – van boeking tot uitchecken.
Altijd een warm welkom, in de juiste taal
Zodra een reservering is bevestigd, ontvangt de gast automatisch een WhatsApp-bericht in zijn of haar eigen taal. In dit bericht staat precies hoe het inchecken werkt, en kan de gast direct vragen stellen via WhatsApp over parkeren, leuke dingen wat ze kunnen doen of waar ze boodschappen kunnen doen, dit is ook in hun gesproken-taal en krijgen ook reactie van ons in de taal van de gast. Dit verlaagt de drempel voor contact en verhoogt de gasttevredenheid.
Jouw eigen gastenapp, met naam en logo
Elke gast krijgt toegang tot een gepersonaliseerde gastenapp met het logo en de stijl van jouw accommodatie. Deze app is volledig op maat in te richten. Denk aan:
- De wifi-code
- Instructies voor het parkeren
- Uitlegvideo’s voor de TV, verwarming of andere apparaten
- Toeristische tips of huisregels
Alles overzichtelijk op één plek, altijd bij de hand op de smartphone van de gast.
Meer gemak = betere service
De gastenapp zorgt ervoor dat gasten precies weten waar ze aan toe zijn. Ze voelen zich sneller thuis en ervaren de service als persoonlijk en professioneel. Geen gedoe meer met papieren handleidingen of losse mailtjes – alles is digitaal, duidelijk en direct beschikbaar.
Bied extra’s aan en verhoog je omzet
Via de gastenapp kun je ook extra diensten aanbieden zoals:
- Vroeg inchecken
- Laat uitchecken
- Fietsverhuur
- Ontbijtservice of andere upsells
Zo creëer je niet alleen meer gemak voor je gasten, maar ook extra mogelijkheden voor jouw accommodatie.