Allés voor een zorgeloos verblijfbeheer
- Professioneel beheer van al uw reserveringen en prijzen
- Inzage in omzet en gastgegevens
- Helpen u met een eigen website voor reserveringen
Start vandaag nog!
Accommodatie aanmelden
U ontvangt binnen 24 uur een reactie!
"*" geeft vereiste velden aan
Bij BetterStays geloven we in meer boekingen, minder gedoe. Wij zijn gespecialiseerd in het beheren van boekingen, prijsbeheer en gastcommunicatie voor hotels, bed & breakfasts en vakantiehuizen. Onze missie is om eigenaren te ontzorgen door alle aspecten van het reserveringsproces over te nemen.
Compleet beheer voor optimale gastvrijheid
We verzorgen het volledige boekingsbeheer op afstand, van het plaatsen van accommodaties op diverse verhuurplatforms tot het dynamisch beheren van prijzen met behulp van AI. Maar we gaan verder dan dat. Wij zorgen voor de planning van de schoonmaak, beheren reviews en bieden een op maat gemaakte gastenapp. Deze app bevat alle belangrijke informatie, zoals het wifi-wachtwoord, handleidingen voor apparaten (bijvoorbeeld de verwarming of inductiekookplaat), en parkeertips.
Gratis fotoshoot inbegrepen!
Slimme services voor zorgeloos verhuurbeheer
Onze communicatie met de gasten verloopt via e-mail, telefoon en WhatsApp, zodat gasten altijd goed geïnformeerd zijn. Met onze keyless inchecksystemen en slimme thermostaten zorgen we ervoor dat het verblijf soepel en efficiënt verloopt. Alles is gericht op maximale ontzorging van de eigenaar, die alleen af en toe hoeft te controleren of alles in orde is, zoals de staat van het pand, of iets moet vervangen worden en de schoonmaak.
Onze aanpak leidt niet alleen tot minder werk voor de eigenaar, maar ook tot meer rendement: dankzij onze geavanceerde systemen en marktinzichten kunnen we een stijging van het rendement tot wel 30% realiseren. En dat alles terwijl we 24/7 ondersteuning bieden voor zowel de eigenaar als de gast.
Kortom, met BetterStays kunt u zich volledig richten op het bieden van een geweldige gastervaring, terwijl wij zorgen voor de rest!
- Wij nemen het gastcontact van u over
- Communicatie in de taal van de gast
- Wij nemen het online beheer van u over
- (Optie) tot key-less self check-in
- Tot wel 30% meer rendement
- 24/7 ondersteuning voor u & uw gast
Verdien tot 30% meer!
BetterStays: volledige boekingsbeheer service
BetterStays biedt een uitgebreide service die speciaal is ontworpen om uw boekingen, inkomsten en gastenervaring te optimaliseren. Wij nemen het volledige beheer van uw accommodatie uit handen, zodat u kunt genieten van een zorgeloze verhuurervaring.
- Advertentiebeheer
- Uw accommodatie wordt geplaatst op meer dan 24+ boekingskanalen
- Professionele fotografie voor een optimale presentatie
- Het maken van aantrekkelijke en effectieve advertenties
- Slimme AI-prijsoptimalisatie voor de hoogste opbrengst
- Gastenbeheer
- Directe communicatie met gasten via WhatsApp en de GastenApp
- Self check-ins met keyless toegang voor een naadloze ervaring
- Overname van alle gastencommunicatie, inclusief online verificatie
- 24/7 ondersteuning voor zowel u als uw gasten
- Accommodatiebeheer
- Wij nemen het volledige online beheer van uw accommodatie over
- Volledige inzage in uw inkomsten en gastgegevens via uw eigenaren-portaal
- Altijd up-to-date prijsbeheer en boekingsoptimalisatie met slimme software
- Hulp bij het creëren van een eigen reserveringswebsite
Verhoog uw omzet met 30% dankzij BetterStays!
Onze communicatie met de gasten verloopt via e-mail, telefoon en WhatsApp, zodat gasten altijd goed geïnformeerd zijn. Met onze keyless inchecksystemen en koppelingen met slimme thermostaten zorgen we ervoor dat het verblijf soepel en efficiënt verloopt. Alles is gericht op maximale ontzorging van de eigenaar, die alleen af en toe hoeft te controleren of alles in orde is, zoals de staat van het pand, of iets moet vervangen worden en de schoonmaak.
Wij begrijpen dat elke hotelkamer en bed and breakfast kamer uniek is, daarom weten we dat één prijs niet voor iedereen geschikt is. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte die is aangepast aan uw specifieke wensen.
Boekingsbeheer
5%
vanaf per kamer p/m
Van de verhuur inkomsten
- Advertenties op 24 verhuurkanalen
- Gastenservice via e-mail
- AI-Prijsbeheer inbegrepen
- Betalingen volledig afgehandeld
- Toegang tot het eigenarenportaal
MEEST GEKOZEN
Volledig beheer
8%
vanaf per kamer p/m
Van de verhuur inkomsten
- Alles van Boekingsbeheer
- +
- Complete ontzorging op afstand
- 24/7 telefonische bereikbaarheid
- Hulp of afstand via onze helpdesk
- Communicatie via WhatsApp
- GastenApp in uw huisstijl
- Zelf check-in slotensoftware
Prijsmanagement
99,-
vanaf per kamer p/m
Van de verhuur inkomsten
- Data gedreven prijzen
- Prijsstrategie voor uw kamer
- De juiste prijs op alle kanalen
- Tot 30 procent meer rendement
- Stel een minimum in voor uw kamer
Self Check-ins: gemak en flexibiliteit voor uw gasten
Bij BetterStays maken we het incheckproces eenvoudig en flexibel met onze self check-in optie. Dit betekent dat uw gasten op hun eigen tempo kunnen inchecken, zonder afhankelijk te zijn van fysieke sleutels of de aanwezigheid van een host. Met self check-ins biedt u uw gasten niet alleen gemak, maar verhoogt u ook de efficiëntie van uw verhuurproces. Het is dé manier om de ervaring van uw gasten te verbeteren en tegelijkertijd uw eigen werk te verminderen.
Hoe werkt het?
Keyless toegang
Uw gasten ontvangen een digitale sleutel of unieke toegangscode waarmee ze op tijdens hun verblijf toegang krijgen tot uw accommodatie. Dit zorgt voor maximale flexibiliteit, vooral voor laat aankomende gasten.
Automatisering
Ons systeem is volledig geautomatiseerd, wat betekent dat u als verhuurder geen extra handelingen hoeft te verrichten. Het incheckproces verloopt soepel en veilig, terwijl u volledige controle houdt over wie toegang heeft tot uw pand.
Veiligheid gegarandeerd
Met onze online gastenverificatie weet u altijd zeker dat de juiste personen toegang krijgen. Wij zorgen ervoor dat elke gast grondig wordt gescreend voordat ze de toegangscode ontvangen
Onze hardware partners *
* Staat uw slot er niet laat het ons weten
GastenApp
Met de GastenApp helpen wij uw gasten in hun eigentaal doormiddel van AI-vertaling en bieden wij een persoonlijke en digitale ervaring gedurende hun hele verblijf. Gasten ontvangen na het boeken een WhatsApp-bericht in eigentaal met een link naar een op maat gemaakte app, voorzien van de naam, het logo en andere belangrijke informatie van uw accommodatie. In deze app kunnen allerlei nuttige gegevens voor de gast worden toegevoegd, zoals de wifi-code, parkeerinstructies, video’s met uitleg over het gebruik van de tv of de bediening van de verwarming. Daarnaast is het mogelijk om extra diensten aan te bieden, zoals vroeg of laat inchecken.
AI dynamisch prijsbeheer
Meer omzet, minder gedoe – Wij gebruiken AI & dynamisch prijsstelling- en revenu management voor accommodaties zoals hotels, vakantieverhuur en bed & breakfasts. Het is in staat om hun prijzen automatisch aan te passen op basis van verschillende factoren, zoals seizoensgebonden trends, lokale evenementen, bezettingsgraad en concurrentie. Met behulp van AI & geavanceerde algoritmen en datagestuurde inzichten, helpen wij accommodatie-eigenaren om optimale prijzen vast te stellen en zo hun inkomsten te maximaliseren.
Daarom kiest u voor BetterStays
- Meer boekingen, minder zorgen
- 24+ verhuurkanalen: Wij plaatsen uw accommodatie op de grootste boeking-splatformen, zoals Airbnb, Booking.com, en Expedia, om uw bereik te vergroten en uw boekingen te maximaliseren.
- Slimme prijsoptimalisatie: Met behulp van AI en datagestuurde inzichten passen we prijzen automatisch aan op basis van vraag, seizoen en lokale evenementen voor het hoogste rendement.
- Keyless self check-in: Gasten checken zichzelf eenvoudig en veilig in met digitale toegangscodes, wat zorgt voor meer flexibiliteit en minder moeite voor u.
- Volledig geautomatiseerd beheer
- Volledig online beheer: Wij nemen al uw boekingsbeheer uit handen, inclusief advertentiebeheer, gastencommunicatie en schoonmaak planning, zodat u zich kunt richten op andere zaken.
- Automatisering van gastencontact: Via WhatsApp en onze GastenApp communiceren wij direct en persoonlijk met uw gasten, wat resulteert in minder vragen en een betere gastenervaring.
- Gasten App op maat: Uw gasten krijgen toegang tot een volledig gepersonaliseerde app in uw huisstijl, met essentiële informatie zoals wifi-details, handleidingen en extra diensten.
- Geen zorgen!
- 24/7 bereikbaar: U en uw gasten kunnen altijd op onze bereikbaarheid & ondersteuning rekenen, zodat eventuele problemen snel en efficiënt worden opgelost.
- Volledig inzicht: Via onze software heeft u altijd toegang tot uw omzet, boekings-informatie en gastgegevens, voor maximale transparantie en controle.
- Eigen reserveringswebsite: Wij helpen u bij het opzetten van een eigen boekingswebsite; Direct boekingen kunt ontvangen zonder commissiekosten van externe partijen.
Frequently Asked Questions
Wat zijn de voordelen van BetterStays?
Met meer dan 10 jaar ervaring en een compleet aanbod aan diensten beheren wij kamers op een uiterst kostenefficiënte manier. U hoeft geen dure softwarepakketten of extra personeel in te schakelen, zoals voor receptie, communicatie of boekingsbeheer – wij nemen dit allemaal uit handen.
Dankzij onze geavanceerde AI-prijsbeheer, snelle communicatie via bijvoorbeeld WhatsApp en een gastenapp met alle handleidingen, incheckinstructies en tips, bieden we een verbeterde gastbeleving. Bovendien zorgen onze optimalisaties voor betere prijzen en hogere bezettingsgraden, wat resulteert in meer omzet met minder inspanning voor u.
Wat zijn de kosten van BetterStays
De tarieven vindt u op de dienstenpagina en onderaan onze website in de algemene voorwaarden. Wij hanteren een vanaf-prijs van 8% van de bruto verhuursom, exclusief de commissies van verhuurkanalen zoals Booking.com en Airbnb.
Deze tarieven zijn indicatief, omdat elke hotelkamer, vakantiewoning of bed and breakfast uniek is. Daarom bieden wij maatwerk, zodat de prijs aansluit bij uw specifieke situatie. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!
Is schoonmaak inbegrepen?
Nee, wij verzorgen zelf geen schoonmaak. We kunnen u echter in contact brengen met een aantal betrouwbare schoonmaakpartners. Wij helpen en adviseren u graag!
Leveren jullie ook linnen?
Wij werken samen met een linnenwasserij en -leverancier. Momenteel is het alleen mogelijk om linnen te leasen inclusief wasservice. Dit is een zeer voordelige optie, maar kan alleen bij een minimum van 5 kamers worden afgenomen. In sommige gevallen is het ook mogelijk vanaf 4 kamers.
Dien ik toeristenbelasting te betalen of dragen jullie dat af?
Wij dragen de toeristenbelasting niet voor u af. U dient de toeristenbelasting zelf af te dragen.
Hoe & wanneer worden wij uitbetaald?
Je ontvangt je betaling maandelijks rond de 6e van elke maand. In sommige gevallen verlopen de betalingen niet via ons, maar via het verhuurkanaal.
- Booking.com betaalt uit ongeveer een week nadat de gast is uitgecheckt.
- Airbnb verwerkt betalingen drie dagen na de check-in.
- Andere kanalen hanteren meestal een wekelijkse uitbetaling.
Start vandaag nog!
Accommodatie aanmelden
U ontvangt binnen 24 uur een reactie!
"*" geeft vereiste velden aan
Liever bellen? Dat kan!
Bel ons gerust : +31 (0) 85 018 98 79
Daarom kiest u voor ons
- 24/7 ondersteuning
- Overname van alle gastencommunicatie
- Tot wel 30% méér omzet!
- Communicatie in de taal van de gast
- Wij nemen het online beheer van u over